dans!


Hej allihop!
Har inte skrivit någonting här idag ju för jag har tränat och repat hela dagen och klockan 19 var det föreställning på Folkets Hus och jag dansade med min streetdancegrupp:) Det var skitkul, fast jag var sjuuukt nervös innan som vanligt. Trodde jag skulle skita på mig. Sedan fick jag så fina blommor av Ida & Jossan som var där. Tack, ni är bäst! Jag och Linda på en bild där också när vi höll på och sminkade oss och skulle vara ''emos''. Alla dansare skulle stå i slutet med bandet som spelade och dansa och rocka typ. Haha, fråga mig inte varför men kul var det!

Nej, nu måste jag upp och duscha ur all min spray i håret och sova hårt för imorn är det nationella prov i engelska, men det ska nog gå bra!

Skriver imorn i skolan eller när jag kommer hem :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0