Dansavslutning!

499836-229

Idag på dansen var det avslutning så vi körde lite step up och fikade! Det är ju sista gången vi har våra dansledare nu så det var lite tråkigt! Efteråt hade jag ju med mig kameran så jag och Ida stod och blickade ut över badhuset och tog lite bilder. Resultatet ser ni OVAN!!!:)
Jaaaaa .. Andra Avenyn är på på tvn nu, avsnittent på datorn har inte kommit upp än, hoppas dom kommer upp snart så jag hinner se lite innan Sanningens Ögonblick. Hahaha, jag håller med Filip & Fredrik. Den där Pontus Gårdinger är jävligt överskattad, och jag gillar att skratta åt töntiga B-program. Idag i Aftonbladet hade visst Tor och hans tjej Linn diskuterat rätt mycket efter programmet för det är ju helt konstiga frågor som ställs och han måste vara ärlig. Jaja, kolla på det i alla fall! 21.00 på 5an tror jag.
Nu ska jag upp och göra mackor o järn!
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0