Fika i stan + pissprov!

499836-181

Hello everybody!
Hemkommen från dansen för en timme sedan eller något. Åkte direkt ner till stan med Jossan & Ida och tog en fika på Espresso House. Delicatoboll, kaffe, juice, pajer, glass, godis för hela bunten! Fyndade även två söta väskor på Glitter för 77 kr för TVÅ stycken. 75% rea is the shit! Mycket glad. Jag fotar det imorn.
Vad tycks förresten om SOLOs omslag? Scarlett är vacker och SOLO är vackert. Vårigt omslag. Men jag gillar inte deras val av förändring på typsnitt. Georgia? Nej, det är inte SOLO.
En nyckelpiga flög även på mig idag. Vi döpte honom till Bengis och han solade så tryggt på min hand med fina infällda ben under skalet, och jag hann ta massa kort på honom, sötnosen, men sedan flög han iväg. Jag förstod honom; man ska vara fri =)

Dans kl 6 och det var kul, men lite jobbigt, men det är bara bra!

Samhällsprovet... gick inte bra. FAN! Jag kommer inte få VG, och varför? För att jag bara kommer få G på provet för jag slarvade asmycket. Åh, jag hatar mig själv. Detta liv är bajs.

Nu ska jag upp & duscha och lägga mig. Snart i alla fall, jag ska dränka mig i lite frukt också, för nu är det färdigätet med socker och massa skit. Nu ska jag få FRISK hy och VITA tänder. Åh, vad detta låter bra.

Snart kommer en liten grej, en ny grej som jag ska införskaffa här i bloggen. Hope you'll like it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0