Filip & Fredrik- the ones and only!


Filip och Fredrik medverkar i Stina! och uppträder med Mikael Wiehes låt Huddinge, Huddinge. Svinbra! :)

Bloopers för deras ljudbok Två nötkräm och en moviebox. Shit, jag vill köpa den ju! Haha, så jäkla bra. ''Jag tar om. Nej, jag tar om. Fan, FAAAAAAAAAAAAAAN!''. Hahah.
Killarna festar i Filips hemstad Köping. ''Tvärtom, det här är punknästet!'' Haha.
Så himla bra. Så fint att jag började gråta, fast ändå så roligt. De spelar ''En vän'' om varandra och kramen i slutet gör att jag bara blir helt varm i bröstet. Åh, vad fina dom är!
Jag vet inte vad detta är. Jo, det är i 100 höjdare!!! och dom är i Norge men vad är roligt då? Jo, bara deras lösa snack om Norge. Det sista ''..hatar ju Norge i fotboll. Tråkiga jävlar''. Hhaha :)
Och på kristallen när dom vann Årets Förnyare. Dom har ju vunnit massvis med priser men här är ett när dom visar vad som hänt i karriären och så :) Puss på dom!

Nu blir det Så ska det låta och Berg flyttar in! Ni missar väl inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0