Gårdagen!

499836-117
499836-115

Hejsan!
Igår var det ju biotime och filmen var riktigt bra tycker jag! Kom på igår innan jag lade mig att jag och Ida inte diskuterade filmen nånting efter igår, utan vi bara babblade på om annat. Haha, får fråga henne idag vad hon tyckte om den :)
Så här såg jag ut igår i alla fall:
Jeans, Crocker från JC, 599 kr
Minijacka, Gina Tricot, 299 kr
Skor, WalkOn, 280 kr
Väska, Second Hand, 45 kr
Halsduk, REA från Lindex
T-shirt, H&M, 49 kr (REA!)


också en liten inbakad fläta och för första gången på jättelänge hade jag ögonskugga på mig! Ha, så käck man kan vara.

Vaknade imorse alldeles för tidigt och somnade om men vaknade vid ca 10.15 att mormor var där nere och fikade med mamma och sedan kom morbror med barn så det var bara att göra sig i ordning och gå ner. Idag ska jag sticka iväg till dansen vid kvart i ett. Ska hämta upp Linda bara. Attans, det är flera som inte ska vara med på dansföreställningen på tisdag, för att dom inte kan dansen. Jag vill också hoppa den! Det kommer ändå inte bli bra. Om vi är få så kommer det se ännu dummare ut. Uuuuusch, jag är så nervös! Naeee, nu blir jag orolig i magen.

Ni får ha en bra söndag i alla fall, även fast söndagar är det värsta som finns. Så tråkiga.
Vi hörs när jag kommer hem, vid tre-tiden!

puss/jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0