God morgoooon!

499836-240
Hej hej!
Här ser ni ett litet smakrprov från våran utklädningsdag igår i skolan. Jag är ju då 50-tal eller något sådant och Jossan är ett barn med kickbike och lite Pippi Långstrump-influenser eller något sådant :) Det kommer mer bilder, jag ska bara få dom utav Ida!

Jaaa, vad händer idag då? Jag skulle varit med Evve men hon skulle visst vara med någon annan. Jaha. Får väl smsa Ida och säga att jag kan åka ner till stan i alla fall. Sedan skulle jag och Jossan låna bok också på bibblan, eller Jossan skulle. Jag får se hur det blir med detta! Nu får jag springa upp till mobilen och se ifall nån smsat också ska jag smsa Ida.

Kommer med dagens outfit idag! Och för en gångs skull får jag användning av mina solglasögon. Vet dock inte vilka jag ska ha! I skolan går jag ju inte runt med solglasögon och på senare tid har jag glömt att ta med dom när jag åker till stan men idag är det sol, ledig dag och då får jag använda dom! Shit, jag har ju aldrig varit en solglasögon-tjej som jag har skrivit, men nu får jag väl tvinga på mig dom. Det är ju så coolt på vissa. Dock kanske inte på mig! Well, well, nu får jag sluta tänka negativt, SOLGLASÖGON PÅ!
tjohej

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

JAG ÄLSKAR DEN BILDEN , ni är ursnygga

2008-04-30 @ 11:50:51
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0