I'm a girl

Idag känner jag mig väldigt kvinnlig. Prickigt set, stora, vita glasögon, rosaläppar, rosa rosett i håret och vita skor. Ni får se bilder sedan. Yes, jag är grase blandat med våran bild-lärare säger folk, hon har lite sån stil. Malin tyckte dock att jag såg ut som en sträng lärare. Jossan blev Karlsson på taket/Pippi/Kickbike-nörd/Lågstadie-barn, och Ida är skelett. Idag har vi även fått våra skoltröjor också med tryck på. Men det blev krångel för vissa (dock inte för mig, Joss, Idd) så nu på slöjden har vi suttit med tröjorna och ringt och babblat med den där gubben som inte vill ge oss fullt pris tillbaka. Nej, utan halva priset. Weeeeeeell, det blir väl bra hoppas jag. Snart är det lunch! Och det blir lax, mmmm :)

Ha det så bra!
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0