Inhandlat för dagen!

499836-96
Detta var vad jag köpte idag! Hoppas ni kan se. Skulle inte köpt så mycket men rea på mina favoritglasögon som jag väntat på att köpa från Åhléns, 3 för 60 kr-nagellack på Kicks och en snygg, liten jacka på Gina för bara 299 kr? Jag har visst skrivit fel! Den kostar 299, inte 399. Den är mycket snyggare i verkligheten, min mobilkamera tar ju inte dom bästa bilderna direkt. Och jag vet att jag ser ut som en tönt med solglasögonen på men hur ska man posa när man har på ett bara solisar? Le stort? Inte le? Se hård ut? Vad man än gör ser man ju så märkvärdig och ''jag försöker se cool ut''-posen! Hoppas ni står ut :)
Just nu kollar jag Andra Avenyn men jag väntar på att Sverige pussas och kramas ska börja om ca 20 minuter. Ni kollar väl? :)

Nu ska jag nog gå upp och göra mackor! puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0