Jag är en kyckling!

499836-233
499836-234499836-235
Så här gul och klatchig ser man ut idag! Känner mig lite som en kyckling men är det nästan sommar så är det. Detta har jag på mig i alla fall:
Klänning, Gina Tricot
Strumpbyxor, i have no idea
Halsband, JC
Nagellack, Depend (alla mina nagellack kommer från Depend)


Jag blev ju så sugen på Sex and the City igår vet ni, så idag fick jag börja. Jag har börjat på 4e säsongen. Nu ska jag dock sticka iväg till Ida och gräva i hennes utklädningslåda! Imorn i skolan ska alla 9or klä ut sig så då blir det mycket kort. Jossan kommer dit vid 7 också. Vi funerar på att vara hippies, Ida kanske Ugly Betty, för hon har ju tandställning. Men vi får se!
Puss on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0