JIIIHOOOO! eller inte

499836-85
Herreguuuuud, vad jag ser hurtig och käck ut på bilden! Men det är jag icke! Okej, jag hade lovat er att inte vara så deprimerad idag som jag var igår men osociala kompisar är inget jag blir glad av! Hahahahaha, gud vad barnsligt det är att tjaffsa men gud vad detta är Idas fel att jag är sur, säg inte att jag är osocial själv din skit :P

Men dans ikväll förhoppningsvis så det är chilllllll :)
Och samhäll-läxa och biologi-läxa. Varför detta elände i livet?
Här är dagens outfit i alla fall:
Klänning, H&M, vet ej pris :/
Jacka, Gina Tricot, 399 kr
Kofta, Gina Tricot, 199 kr
Skor, Skopunkten, vet ej pris!
Strumpbyxor från vete fan!
Och min lilla basker som jag glömde i skolan igår, H&M, 39 kr
Och min väska från Second Hand som inte syns!

Åh, själv hemma precis NU! Varar väl inte länge till, mamma kommer väl snart, men men. Är ganska hungrig TROTS min stora portion med fiskbullar, potatis och morötter i Bambis idag. Muustigt var ordet!

Nepp, ni får ha en fortsatt bra vårig tisdag och imorn är det lillelördag :)
Puss
jull



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0