Min dag + Dagens outfit!

499836-58
Hej hopp!
Idag är det ju en underbar dag! Började vid 9 med Elevrådsmöte. Det var inte så många där så det tog bara en halvtimme. Rätt gött. Hade musik, åt lunch och sedan iväg till Innovatum (kunskapshus) och lyssnade på Per som pratade om människor, robotar och om hur vi är och så. Rätt intressant men man blev lite trött i slutet! Sedan tog vi en EH-fika och sedan hem! Nu ska jag sitta och skriva på min svenska-uppsats hela kvällen. Gud så käckt. Förresten, en dagens outfit:
499836-56

Jeans, begagnade (fått av en kompis snarare!)
Kappa, Gina Tricot, 399 kr
Skor, Skopunkten, 99 kr (REA!)
Väska, Second Hand, 45 kr
Linne, H&M, 2 för 79 (det har gått sönder:()
Kofta, Ullared, 99 kr
Örhängen, från Thailand
Sjal, Kappahl, 25 kr


Jag och Ida på en bild i bussen där också, ja! Du är för bra, mulle. Min ena halva! Du är min fredrik, eller min filip <3

Nu sitter jag lyssnar på Whitney Houston och ska börja med svenskan. Wish me luck, phokes!

KÖSSSSS
jull


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för komplimangen! ;)

2008-04-03 @ 16:31:54
URL: http://linda120.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0