Min dag!

499836-82
Vi fikade på Strandgatan och jag tog en vanljlatte som var sådär god! Inte lika god som på Espresso House :) Sedan var vi på min dans och Manda kollade en stund!

Kollar på Andra Avenyn nu på datorn, och sedan ska jag väl titta lite High Chaparall innan jag lägger mig. Gud, jag kan aldrig tröttna på Filip o Fredrik. Jag kollar alla deras serier på datorn och på DVD och när jag sett allting börjar jag bara om och ser allt igen. Shit, allt dom rör vid blir till guld ju för fasiken. Åh, vad jag älskar dom. Mest i hela världen nu faktiskt, och min egna lilla Filip då; Ida :) Ja..

Dessutom får jag så mycket inspiration av F&F utan att jag tänker på det. Dom blandar ju in lite engelska ord ibland och det gör jag med, eller kanske dom flesta gör? Men det blir ju så. Dessutom så vill jag också göra tv-program, med Ida då, och ha kul och babbla på framför kameran och bara ha kul och vara nyfiken och testa på massa grejer! Okej, inte så extrema grejer som F&F, så modig är jag inte, men det hade vart så kul att åka ut och göra grejer tillsammans, precis som dom gör. Vi ska ju göra en film i svenskan i skolan men det är väl ingen som vill vara med i våran grupp om vi ska göra ett F&F-inspirerat tv-program där vi går på stan och frågar folk konstiga grejer? Nej, gud. Ingen i klassen kommer väl skratta åt det heller, för som sagt, jag och Ida har en humor som ingen annan har. Men det kanske bara är bra om man ska göra tv-program?

Nej, fasiken vad jag låter seriös nu, men det hade vart jäkligt kul alltså att stå framför kameran och säga ''Jaaaa, nu står vi här då vid blablabla-torget och ska prata med blablabla-människan''. Hoppas man kan få prova på lite sånt här på gymnasiet då jag ska gå Media som inriktning. Fast där är det väl mest film det handlar om, om det är kameror i bilden, men men, får väl se :) Åh, vad jag önskar mig en filmkamera nu! Ojoj, mycket här och jag bara babblar på och nu lät jag väldigt mallig och märkvärdig för att jag sa att jag babblar på.

Ajajajajaja, nu får jag sluta!

God natt säger jag också hörs vi imorn och då ska det bannemej bli en riktigt snygg outfit! :) På helgerna klär jag aldrig upp mig längre för jag tränar både lördag och söndag och direkt efter det duschar jag och går bara hemma på kvällarna i pyjamas så ja .. på vardagarna anstränger jag mig mer! Eller nej, jag anstränger mig inte men jag tänker i alla fall igenom mina outfits på möran :)

Guuuuuuud, vad jag tjötar. Nu ska jag publicera detta så hörs vi imorn!

Och förresten ja, jag och Amanda skulle pröva på en liten ouffits-bild förut i cool tappning men det blev ju inte så lyckat eftersom Amandsen höll kameran för långt bort och jag kanske inte gör en allför lyckad pose, men men, lite kul skulle det vara i alla fall. Eller nej, inte kul, men ja ..
Här är bilden i alla fall:
499836-83
Oooh, cooling där :)

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

vad då härmat dejj :O:O

2008-04-06 @ 21:24:22
URL: http://frokenamanda.blogg.se
Postat av: Amanda <3

men så har du ju aldrig gjort förrut , ? :O
när jag frågade om ramar menade jag dom på headern ;)

2008-04-06 @ 21:26:40
URL: http://frokenamanda.blogg.se
Postat av: Emsan

Fin bild! :)
Hoppas du får en bra dag!

2008-04-07 @ 08:36:53
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0