Mischa has changed!

499836-209'
Ja, och riktigt mycket också. Hon är så himla mycket hippie nu. Det känns som om hon lever typ i en husvagn på nudlar, duschar 1 gång i veckan och gillar indianer. Ungefär så där känns Mischa nu. Förr var hon ju mer Hollywood-aktig med klänningar och vackra uppsättningar. Okej, jag älskar ju konstiga och udda människor, men det känns som att det kommer gå utför Mischa om hon fortsätter så här. Hon röker säkert gräs också, och hon kanske blir värsta knarkaren. Ja, hennes klädstil tycker jag bara är cool (läs udda men cool) men jag undrar över hennes hälsa. Killarna hon dejtar numera ser ju bara nerdrogade ut. Jaja, jag hoppas Mischa är lycklig på sitt egna lilla vis i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0