Morrn, morrn!

499836-71
Tjeeeena allihopa!
Nu sitter jag här i pyjamas och ska blogga på tänkte jag! Klickade precis upp Popsugar.com och vad ser jag? Jo, Scarlett Johanssons omslag på hennes debutplatta! Jag har fortfarande inte hört henne sjunga, men jag tänkte kolla Youtube nu. Shit, sjunger hon bra eller är detta bara ännu en grej som Scarlett är nyfiken på vid bara 23 års ålder? Jag tycker omslaget var väldigt fint i alla fall, vackert och naturligt. Jag trodde verkligen inte att Scarlett skulle ha ett sådant här omslag men det hade hon!

Idag ska jag kila iväg till Amanda, får väl se vad vi gör! Jag ska hjälpa henne med sin header till hennes blogg i alla fall, www.frokenamanda.blogg.se. Väntar bara på att hon ska logga in!

Well, well, vad ska ni hitta på idag då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon gjort en skiva ? :O:O

2008-04-06 @ 12:40:25
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0