No more candy!

499836-238
Nej, jag tänker SLUTA gå runt och småtäta för mig själv! Jag fick ju för någon månad sen fullständig panik över att jag fått så gula tänder på sistone så jag valde att sluta med allt godisätande på veckorna. Men sedan höll väl det i en vecka eller något så jag började äta skit igen på veckorna. Ojdå, fått lite godis av någon i skolan, oops, kommer hem och hittar lite chips i skafferiet, nemen ojsan, är i stan och fikar med chokladbollar. Jag kom på mig själv med att äta NÅGOT sött varje dag! Det är verkligen dåligt. Så nu ska jag börja äta lite bättre, för att inte få så dåliga tänder & inte vara så onyttig och sånt. Frukt och nötter (usch vad tråkigt det låter) är det jag nu ska stoppa i mig om jag är sötsugen! Det tråkiga är att jag alltid är så himla sötsugen på veckorna då jag inte SKA äta söta grejer, och sedan på helgerna då jag egentligen FÅR så är jag inte sugen! Det är så himla typiskt. Kanske kan unna mig nånting en onsdag då och då (onsdag kallas ju ''lillördag'') men inte så mycket som det har varit. Så nu när jag går hemma och är sugen på söta grejer så ska jag bara hälla i mig apelsiner, äpplen, päron, bananer, kiwi och om jag är riktigt kreativ så gör jag en fruktsallad! Haha, jag låter ju som värsta mat-tanten / anna skipper-människan, men detta är ju seriöst nu för mig! Jag ska bannemej hålla detta :) Wish me luck!
499836-239
Nu är det Andra Avenyn som är på, sedan ska jag upp och äta och sedan kolla SATC!
god natt allesammans =)

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

mulla, du behöver äta godis ;) fast du är redig som håller igen :)

2008-04-29 @ 23:46:04
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0