NY DESIGN!

Eller ja, ny och ny. Jag håller på och fifflar lite med färger och typsnitt och så där. Headern kommer vara densamma!

Idag tränade jag ju på dansen, mycket kul var det idag. Åh, jag älskar att dansa! Sedan efteråt så hämtade mamma mig och vi körde och lämnade bilen på jobbet så pappa kör med den hem sedan från jobbet så jag och mamma gick långpromenix hem. Gick förbi familjen Björkenstam också. Har börjat tjata på mamma att jag vill ha en laptop också. Det blir väl inte förrän min födelsedag i november, det är ju så mycket med student och skit nu, men det är ju alltid en dröm :)

Well, well, nu ska jag fortsätta!

I like big butts, i cannot lie!

(ta inte det där för vad det lät som, jag lyssnar på den låten nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0