Nya skor!


Innan dansen var ju jag och mamma på Överby och jag hittade faktiskt två par skor. Ett par röda från WalkOn, 280 kr och ett par ballerina från Scorett, 100 kr på rea :)

Ikväll ska jag vara med Ida! Det där lät väldigt stelt och planerat, ''vara med''. Jag vet inte vad vi ska göra men vi kollar la tv och tjötar som vanligt. Vi har kommit på att vi är lite som Filip & Fredrik på många olika sätt, att vi har våran egna humor som ingen annan fattar. Det tycker jag man borde ha, har man en vän sedan en tid tillbaka så borde man ju ha skapat någonting gemensamt. I mitt och Idas fall har vi skapat våran egna humor och det sätter jag värde på! Inte så att jag går runt och tänker ''gud, vad jag och Ida har en egen humor'', nej, men det är ju kul att man har någonting ihop, att man har en grej som är ''vi''. Att man är sig själva, kan skämta om saker som båda tycker är kul och samtidigt prata om grejer on more serious notes.

Ja, detta var ju inte meningen att jag skulle skriva detta, men jag ville bara säga att ni ska vara glada där ute om ni har en bästa vän, var glad för det för det är viktigt! Tänk vad mycket minnen ni har och tänk vad mycket minnen ni kan skapa i framtiden. Sätt värde på eran fina vänskap, vänner!

Sitter just nu och lyssnar på Dangerous med Michael Jackson här. Underbar musik kan jag säga.
Ska fortsätta kolla runt lite här och skriva lite!
Ha en go lördagskväll och unna er någonting gött :)
Puss o kraammmmmm
jull

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygga shooooooesss gumman

2008-04-06 @ 12:41:31
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0