Plugg!

Hej!
Sitter här och försöker skriva på min svenska-''uppsats'' kan man säga om Kärlek. Ska skriva en dikt och beskriva vad kärlek är. Jaja, det går nog bra tillslut. Det var ingen dans förut, min lärare Sandra hade visst åkt in på sjukhuset akut, men innan det köpet jag & Ida present till en viss Jossan som fyller 16 imorn! Hurra på dig du:)

Om 45 minuter är det dags för So you think you can dance? Kollar ni? Det är så bra! Fast jag tycker inte det är kul att kolla på dom som är dåliga, inte riktigt så kul som det är på Idol, även fast jag hatar Idols koncept. Men jaja, hoppas det blir några bra dansare ikväll då :)

Ni får ha det gött! Blir lite bloggning nu emellan pluggandet!

Jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0