School it is!

499836-177
Iiiiih, magen är orolig igen. Samhällsprov och jag har inte pluggat alls mycket. Känner att jag kan vissa delar, men såklart kommer det komma grejer som jag inte alls har läst på. Sista lektionen har vi provet i alla fall så det blir till att förhöra tjejerna hela dagen!

Vad tycks förresten om mina våriga naglar? Orange & rosa? ;) Så käckt att jag frågade.

Idag ska jag dansa kl 6 tror jag, om det inte är inställt eller så, och innan det ska jag & Jossan ner och fika. Ida hänger säkert på, hon var sugen på en liten shoppingrunda och tackar nog inte nej till kaffe. Fick ju barnbidraget igår så! =) Vet inte om jag åker direkt från skolan, men vi får se.

Nu måste jag upp & hämta gympakläder och sedan sticka till Idddddsan.

/jull


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

siiiit snyggt :)

2008-04-22 @ 19:53:39
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0