Torsdag!

499836-152

Hej hopp i lingonbusken!
Idag har det varit en helt vanligt dag i skolan, som det stod i mitt horoskop att det skulle :), men sedan följde jag med Jossan hem också åkte vi ner till stan och fikade. Jag köpte mitt första busskort i livet idag också! Jiho, jag börjar bli mer och mer en i mängden känner jag, inte bra, men busskort är ju bra ändå:)
Så vi fikade och sedan åkte vi bort till Magnus Åbergsgymnasiet som vi ska gå på till hösten. Kollade runt på Media, som jag ska gå på, och Samhäll och lite så. Det var jättekul och se hur dom ''arbetade'' även fast jag redan har sett det en annan gång, och så. Så det var käckt :)
Kom hem och kollade på So you think you can dance, riktigt duktiga där. Bättre än Let's Dance i alla fall, haha =)
Ska väl upp och duscha och kika lite High Chaparall som vanligt & läsa ut min VeckoRevyn! Förresten, vad tycker ni om omslaget? Jag tycker det var riktigt tomt och tråkigt för att vara VR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0