00.11

Fan vad tråkigt. Nu sitter jag här. Borde egentligen lägga mig. Men är sugen på godis eller något gott. Men har inget hemma. Och jag har tråkigt. Och jag borde plocka fram grejer som jag ska ha med mig till Ida i morgon. Dvd och grejer. Åh, vad ska jag skriva? Jag har tråkigt och då blir allt ledsamhet för klockan är nu 00.14 och jag har tråkigt med min dator. Ingen lust till nånting, förutom att sitta och prata med massa kompisar, men det finns inga. Inga inga inga. Eller jo. Några. Men. Äh

Jossan, jag saknar diger! Nu har du fasiken varit borta i en hel jävla evighet. 2 veckor. Känns fasiken som 1 månad. Saknar att vakna till dina sms alldeles för tidigt på morgonen. Men imorse hände det. Och du ville ses imorgon. Men då ska jag iväg. Men i veckan ses vi. Mys mys mys och du får berätta allt allt allt. Puss på diger.

Och puss på mig. Klapp på kinden, som Laleh brukar sig och göra på sig själv när hon mår dåligt. Klappa sig själv, ''they don't know what they're doing'', jag älskar mig, puss, kram, klapp på kinden, julia, klapp klapp. *klappar på kinden*

Julia är tillfredsställd igen =)

Varför pratar jag med mig själv i 3e person? Oh, jag är lite patetisk jag. Nej! Klapp på kinden, Julia, du är underbar, du är bäst, klapp klapp. *klappar igen*

JAG är tillfredsställd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0