Aktivitetskvinna


I väntan på pappa. Iiiiih, musikstund, det är grejur det! =)

Matilda kusinen var på G som alltid, på bara några timmar han hon med detta; tvätta håret, sminka sig, försöka sig på att göra egna smycken med någon grej hon köpt på ICA, frysa in yoghurt så att det blev glass, ta massa kort, spela in massa videos, titta på tv, klia mig på ryggen, kittla mig, äta tacos och tjöta om massa annat.

Och jag var ju för go när jag var liten. Sånt där hår vill jag ha nu med.

Korv på dig! Nu börjar du 5an. Ujujuj.

Och Matilda hade försägit (säger man så?) hela dagen och försökt ångra sig och hej och hå men när jag kom hem stod min nya, fina, rara, goa cykel där. En svart från farmor och farfar. En för tidigt födelsedagspresent liksom. Oh, den var så go att cykla på. Måste ju ringa och tacka. Tack tack tack i alla fall farmor och farfar, i love you, guys! ''Ajajaja, det blir så bra så. Köss på kärlek'', säger farfar då. Och farmor säger ''Jaaa, jag tycker du borde ha en cykel! Den du har är ju för dålig! Ajajajaja, var tacksam nu och det var väl bra att du fått en cykel!!!! =)''. Hon ändrar ju humör lika fort som man bränner sig på plattan på spisen om man tar på den. Okej, den var dålig.

Innan träffen med Matilda var jag på stan med kompisar Matilda och Agumm, köpte en basker som ni redan fått se. Precis nyss (för 1,5 timmer sedan) var jag hos Amanda. Vi myste i några timmar, sedan cyklade jag hemåt för hon skulle äta. Den kvinnan alltså, smoothiens drottning, men så får hon äta god mat på Shanri-La. Oooh, jag är lite avundsjuk. Men jag ska inte klaga. Jag åt precis tacos. Mmmm. Oooh, nu lyssnar jag på en skitbra låt. Oh, måste skriva upp texten. Okej, i nästa inlägg.
Watch out!

Kommentarer
Postat av: Amanda

MULLA ÄR DU RAR :D

2008-08-08 @ 12:12:11
URL: http://frokenamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag är rar :D

2008-08-08 @ 12:12:27
URL: http://frokenamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

pfft, nu sitter jag här o rarar mig :D

2008-08-08 @ 12:12:57
URL: http://frokenamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

din kusin var lik louise på den första bilden :O

2008-08-08 @ 12:13:22
URL: http://frokenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0