En BÄSTA vän .. som du


När kom jag till skolan var det nånting jag sakna'
Sen träffa' jag dig och hela världen den vakna'
Allting har blivit bättre sen jag hittade en riktig vän.. som du

Vi träffades genom Emma J när vi lekte coola tjejer från ''Förhäxad''
vi trodde det var coolt att slå tjuvar på rasterna och Niclas, som vi lekte var den största tjuven för att han var så bråkig i skolan, skulle bli rejält läxad

Allting har blivit bättre sen jag hittade en riktig vän .. som du

Vi två blev bästisar och började med alla våra brötiga projekt
Det blev skräckfilm, skvallertidning, dansgrupp och massa annat käckt
Du är som min kudde som jag alltid kan luta mig mot
Du finns alltid där och det uppskattar jag och det är jävligt coolt

Vi skrattar och vi tjötar och det är kul bara för att vi alltid brötar
jag sjunger och jag brötar, och du sörplar kaffe och du tjötar
du sitter där med din kaffekopp och jag dansar i ring
ja, vi har det ju alltid roligt även fast vi gör just ingenting

Bara du förstår hur kul det är med uttalet ''praesto'' haha
Det blir svårt att skratta åt det med någon annan, tänk nu på gymansiet, huhu

När jag ligger på min dödsbädd ska jag minnas alla skratten
när vi smög upp i din stuga på Gardis och tände ljus på stranden mitt i natten

Lalalaalalaal ...

Allting har blivit bättre sen jag hittade en BÄSTA vän .. som du

Ida Andersson ♥

Haha, titta här vad jag har knåpat ihop på några minuter. Satt och kollade såklart på F&F och när de sjöng denna låt (i egen version såklart) i Sverige pussas och kramas. Kolla på det här. Så fint. Jag fick tårar när jag såg det på tv första gången av en ren överraskning, visste inte att dom skulle vara med där.

Snart bara 1 dag kvar, babe, så åker vi =) 1 DAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varsågod!



Listade förresten ut att det var F&F's sång före jag läste det där nere(a) Sitter och trallar på den nu, hihi

2008-08-15 @ 23:43:47
URL: http://filosofians.blogg.se/
Postat av: emma :)



Träffades ni genom mig? :D haha

2008-08-16 @ 15:32:04
URL: http://emmzistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0