F <3 F

Okej, jag vet inte vad ska jag skriva ärligt talat. Ärligt talat. Jag har ingen sprudlande energi. Jag är inte världens lyckligaste människa. Jag sitter inte och ler för mig själv för att jag har vart med Filip & Fredrik i två dagar. Jag mår faktiskt skitdåligt för att jag bara tänker på att jag aldrig mer kommer att få träffa dom. I alla fall inte inom ett år. Dom jobbar så jävla mycket och det var så sorgligt att lämna dom att jag grät hem i bilen hela vägen hem igår kväll. Kunde inte sluta gråta. Jag somnade gråtandes och jag var så jävla ledsen. Vi träffade dom i matsalen helt oförberett och min puls gick fan så jävla snabbt och jag svettades och var så nervös och vi kramades och Fredrik sa åt oss att ta lite vatten för att lugna ner oss och då gick vi med Filip och gjorde det och han frågade ''vad gjorde ni igår då när ni kom?'', då sa jag ''vi var på hotellet och pratade om er hela tiden''. Sedan satt vi med dom när dom åt upp och sedan gick dom iväg för att jobba. Inspelningarna var så jävla roliga. Vi hade jättebra platser, även fast det blev jobbigt för rumpan att sitta så länge. Filip vinkade till oss precis innan kameran började rulla 2a dagen för vi hade inte hejat på varandra den dagen då innan programmet skulle börja. Jag och Ida satt på första raden. Sedan sa Filip mitt namn i inspelningen; ''Årets bästa look a like har gjorts av Julia här i publiken, att Jesper här, våran (nånting, han är typ chef över inspelningen) är lik Daniel Craig, han som spelar James Bond'' och då filmade dom på mig, men det kommer säkert inte med i programmet. Sedan kramades vi och tog massa kort när vi satt i deras knä och fick deras autografer på en bok där Fredrik skrev till mig ''Julia! Vår tacksamhet känner inga gränser. STOR kärlek'' och Filip skrev nånting till Ida om att den där boken är värd mer än Empire State Building om 1000 år. Och ''tack och puss''. Sedan skrev dom på armen och på t-shirtarna och pappa är ju fortfarande kvar där uppe i Sthlm och då ska dom signa alla mina dvder med dom och han har kvar kameran och jag har inte sett alla bilder på oss och F&F än!!!! Pappa kommer i morgon och då ska jag lägga in bilderna och bara gråta ännu mer.

Har mailat Filip nu också, ett långt mail om hur tacksam jag är för att jag fick träffa dom och skrivit om hur mycket dom betyder för mig osv.

Kan inte beskriva hur det var att se dom första gången. Allt blev bara svart och jag såg dom och bara smällde av. Åh vad jag älskar dom över hela mitt hjärta. Verkligen. ♥

Idag var det första dagen på gymnasiet och det var inget speciellt. Kommer bli nöjd med min klass för folk ska byta och så där, det kommer nog bli roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0