F&F-resan

Nu har jag knåpat ihop de bilder som är roligast. Eller finast. Eller kärleksfullast. Filip & Fredrik 2008 står det på alla bilder som ett minne, och sedan är det hjärtan på alla också för att det var världens bästa dag. Jag känner bara kärlek för dom. Kärlek it is.

När vi träffade dom för första gången. Pappa lurade oss och sa att F&F inte var där, att vi bara skulle vara med och äta när pappa och dom åt. Men så kom vi in och jag och Ida bara ''hu!!!! vaaa??'' och här är vi skitnervösa och står och säger att vi är jättenervösa och skakiga och svettiga. De sa ''nej, sluta, ni behöver inte vara nervösa!'' sa att vi hade väldigt fina t-shirts och Fredrik bad oss gå och dricka lite vatten för att lugna ner oss. Filip gick med oss och frågade:
''Vad gjorde ni igår då när ni kom?''
Jag: ''Pratade om er hela kvällen''
Filip *ler* ''Det var så alltså!''

Under pausen på 1a eller 2a programmet, måndagen den 18 augusti.
VARFÖR HÅLLER JAG INTE OM FILIP?

Sjukt glada på kvällen efter en lyckad och underbar dag =)

Andra dagen. Då satte vi oss på första raden. På första dagen satt vi först på rad 2 och sedan på rad 4. Vi såg bara ena programmet på tisdagen den 19e augusti och därför ville vi sitta längst fram för att vara så nära dom som möjligt. ♥

Filip ♥ Fredrik

Under pausen. Stod och pratade med Filip och pappa. Sa att jag läste Jennies, Filips fru, blogg och att jag hade sett bilder på dom när dom åt middag och en bild på Jennie när dom gifte sig. Filip tyckte det var roligt och log mest. ''Det får du säga till henne, så blir hon nog glad'', sa han. Men då sa jag ''nej, det är pinsamt'' töntig som jag är.
Filip ♥

VÄRLDENS STÖRSTA FILIP & FREDRIK-FANS!
Det är vi det, gömman ♥

Lina, ''chef'' typ som ordnade massa grejer. Så cool stil har hon och så go var hon. ''Nemen vill ni ta kort med mig! Vad söta ni är! Det är första gången jag får vara med på kort!''.

Calle & Alex Schulman kom in och skulle filma F&F lite och då tog vi ett kort med dom.
Alex: ''Världens största Filip & Fredrik-fan? Det borde stå Alex & Calle ju!''.
Jag: ''Mjaa ..''
Hahaha, hohoho

Filip tittar in i kameran tror jag =) Älskar er ♥

Åh, så underbart! Sista bilderna innan vi åkte hem :(
(jag vet att jag har världens längsta armar och är glansig i fejjan och har 0 volym i håret, men vad fan, detta var den bästa ''resan'' i mitt liv och då orkar jag inte med att klaga. ALLT VAR SÅ UNDERBART!)
Filip: ''Julia, du får sitta i mitt knä!''
Fredrik: ''Ida, kom och sätt dig här!
Åh ♥

Pappa: ''Också tar vi ett sånt där kind mot kind-kort, så myser vi lite''


Byta platser. Vanligt leende ..


.. och kind mot kind =)

FILIP, FREDRIK, IDA & JULIA
Fantastiska Fyran
Jag älskar er sååååå mycket


Idas älskade Stefan =) Haha, läkaren i Superfemman!

Här har vi åkt hem men detta är taget på abslutningsfesten. Det är Filip, Micke Svensson (producent) och Fredrik. Här ska dom säga mitt namn i 3 kort.
1a: ''JUUUU''

2a: ''LIIIIII''

3e: ''AAAAAAA''


F&F ville ge oss nånting och dom viskade lite för sig själva:
''Vad fan ska vi ge dom?''
Då tog dom en bok ur deras kuliss och skrev till oss. Här har Filip skrivit på Idas:
''Ida! Om 1000 år är den här boken värd mer än Empire State Building (bara för att vi sa att i när de sommarpratade så sa dom att det uttalas Empire State Building med betoning på State, inte på Building). Tack och Kärlek
Puss Filip Fredrik


Fredrik skrev på min:
''Julia! Vår tacksamhet känner inga gränser. STOR kärlek!
Fredrik Filip


Åh, deras autografer på tröjan. Fredrik envisades med att ha en bok under tröjan för att få en hård yta att skriva autografen på, men det blev bara sämre.
Filip: ''Jag skrev utan bok och det blev mycket bättre!''
Fredrik: ''Nej, men jag tror fortfarande på det här med boken''
Sedan skrev han ett hjärta runt.
Jag: ''Aaw, du går rakt in i mitt hjärta''
Fredrik *ler*: ''Vi tycker om er precis lika mycket''


Sedan ville jag ha på armen också.
Tack F&F för att ni gjort dessa två dagar till de bästa i mitt liv.
Jag älskar er.
Och jag menar det.
Med hela mitt hjärta.
Ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Fan vad roligt! :) Puss

2008-08-23 @ 11:29:23
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Helena

Kom in på din blogg på något märkligt sätt (kanske för de var mycke snack om F & F ). Jag är så avis på dig ska du veta, jag är ett riktigt riktigt Filip & Fredrik fan och så har du suttit i knä på dom och pratat med de backstage och allting, gah jag blir avis så jag nästan början grina. Endel är lyckligt lottade, andra inte och jag är de andra. Är minst lika stort fan som dig iaf, kram på dig :).

2009-05-11 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0