God kväll!

Hej hej!
Nu är klockan mycket ändå. Men den känns ju inte det. Nej, det känns inte som det. Dagens har gått så sjukt fort. Men det är bara för att jag träffade Ida klockan 4 och helt plötsligt var klockan kvällen och vi satt och planerade JAPSI-kvällen på fredag och satt och pratade om allt möjligt. Åt lite våfflor, kollade Sex and the city och pratade, pratade, pratade och skrattade, skrattade, skrattade. Och förresten! Jag har ju en ny header, ja. Gud, den känns så musik-ig. Och .. ja .. det är väl bra på sitt egna lilla vis, men då kommer folk som klickar in här tro att jag är med i ett punk-band eller något och bara skriver om nya ackord och min nya coola gitarr och märket på min nya mick och vilket material mina not-papper är på. Typ. Men så är det ju inte. Jag älskar ju bara musik i allmänhet, galen snarare. Eller lite så där .. vad ska man säga .. lite så där fnittrig och kittlig och pirrig av det! Jag är ett fan av musik kort och gott skulle man kunna säga. Ja, lite så är det. Men jag har ju dagens outfit för jag tycker det är rolig med kläder, och jag skriver om min vardag med Filip & Fredrik på tvn, datorn, mail och en pappa som är med i deras program, och jag har väl en vass tunga när det gäller att tycka till om saker så jag kanske skriver att Martin Stenmarck är jävligt bögig, men då är det bara för att rensa huvudet lite grann.

Okej, nu blev det som om jag precis startade den här bloggen, som att bara för att jag har ny header så måste jag presentera mig själv och min blogg.

Okej, så seriöst är det inte. Eller jo. Kanske lite. Jag vill ju ha många besökare, kommentarer och jag skriver ju flera gånger om dagen, men det är ju inte så att jag tar med mig laptop överallt för att uppdatera. Okej, det kanske är för att jag inte har någon, men ändå. You know the drill; jag är ingen sån som ''ååh, vi har 15-minuters-rast, jag måste ner till datasalen och blogga!''. Eller det kanske har vart så. Men skitsam.

Okej, nu ska jag schluta snacka om detta för jag tror inte jag vet vad jag snackar om.

Precis hemkommen från Ida .. Nemen, det har jag ju redan skrivit! Jaja, imorn händer inget speciellt, förutom att vi kanske for till Idis stuga på kvällen + att vi får planera inför fredag! Oh, hoppas det blir bra =)

Iiiih, jag är så glad över min nya header, detta är helt fantastiskt.

Okej, ''me'' to the ''shut the fuck up''.

God natt (okej, jag ska inte sova, men ni vet. Istället för God morgon eller god dag eller god kväll, så säger jag god natt för det är ju natt nu, right? okej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0