Havrepuffar

Jag sitter och äter havrepuffar just nu. Fan också. Jag orkade inte göra mackor, så jag äter havrepuffar istället. Och jag som inte blir mätt på sånt. Jag blir bara mätt på mackor. Men jag får äta upp mina havrepuffar. Mm, det får jag.

Yes! Jag är så glad! Stockholm-resan kommer bli sååå grym! Vi ska bo på hotell nu och jag och Ida ska få ett eget rum! =) Åh, jag måste ju ringa kvinnan och berätta detta men hon jobbar just nu, eller så sover hon, så vi får ta det när vi träffas senare idag.
Sedan har pappa fått ner priset på trycket så nu kostar det bara 300 per skalle. Peeeerfekt! =)

Oh, jag är kittlande glad. Filip och Fredrik, jag ska få träffa er. Och vi ska kramas. Och ta kort. Och vi ska prata. Och jag kommer bli tomat. Och jag kommer fnissa. Och det kommer bli så underbart pinsamt och roligt på samma gång.

Shit, nu är det bara 11 dagar kvar ♥

Nu ska jag springa upp och duscha och göra mig i ordning. Ska träffa Lindis en stund på stan. Hon skulle köpa lite kläder också blir det väl en fika antar jag. Bra, för jag blir fanimej inte mätt på mina havrepuffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0