Jag klarar inte av tråkighet

Okej, nu har jag varit hemma sen typ 2 och bara slappat, suttit vid datorn och .. ja, typ inget mer. Kollat lite Hey Baberiba i sängen med popcorn, sedan hoppade jag ner hit till datorn igen. Verkligen världens tråkigaste liv har jag haft idag. Inte gjort nånting. Och det klarar jag av i några timmar, att ha tråkigt. Sedan måste det hända något. Okej, inte åka till Grekland, hoppa studsmatta eller göra något big! Nej, utan bara att få komma utanför huset och ha lite roligt. Vad fan, man kan inte bara gå runt hemma hela dagarna, då kommer man ju bara tänka tillbaka på sin ungdom som ''jaaa .. jag gick mest hemma och satt vid datorn, medan mina andra kompisar var ute och hade kul''. Hell no. Jag vill också ha det roligt. Jag är livrädd för döden och den kommer fortare och fortare och jag måste ju ha kul medan jag lever. Eller i alla fall nu i min ungdom, när jag bor hemma utan att diska och betala räkningar. Fan vad jag enkelt jag har det egentligen.

Jajaja. Nu kom jag in på annat här.

Nu är min persika eller vad det är jag äter, uppäten och pappa är på väg ner till Stockholm med bandet och trängs i bilen bland massa tjocka gubbar och instrument. Hoppas han ringer imorn så jag får prata med någon utav F&F. Hoppas jag är med någon kompis då så att jag inte blir så blyg.

Amanda, pleaaaaase! =)

Hahaha. Nu rullar jag runt med kärnan inne i min mun. Suger av det sista köttet. That wasn't suppose to sound like it sounded.

Ååååååååååååh, vad ska jag göra? Mamma sitter och kollar på OS. Orkar inte med datorn mer, inga roliga peroner inne på msn. Inget kul på tv heller, mamma ska bara titta OS all the time. Ingeting roligt jag kan göra när jag är själv. Inte sugen på att läsa, inte sugen på att kolla på film, har ingen god mat hemma som jag kan laga. Grejen är att jag är så trött så jag orkar inget. La oss halv 6 förra natten, gick upp 1, lade oss 1 inatt, gick upp 1 idag. Lider av liiiite, liiiiite huvudvärk och myyyycket, mycket av trötthet.

Kan man gå och lägga sig 20.55? Nej, det är inte roligt.

Vad fan. Vad händer? Jag orkar inte med tråkighet. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Nu har Amanda skrivit, men det hörs inget när hon skriver för jag har stängt av ljudet för folk som loggar in och folk som skriver, för att det är så jävla jobbigt när jag har hög musik på också hör man ''DINGGGGGGGGG!''. Ujujuj, det får man huvudvärk av.

Sa jag förresten att jag är trött?


Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0