Looeeerdag


Så fina. Jennie och Filip på Café-festen i torsdags ♥

Tja!
Lördag idag. Och jag har inga planer, tråkigt nog. Jag känner för att åka till Överby big time men jag har ingen att åka med. Just precis nu är jag själv hemma och ska nog upp och duscha och sedan cykla ner till stan. Ska kolla lite mer på Myrorna och även på en klocka. Men nej, jag måste till Överby. Ska kolla på en klocka på Ur & Penn. Shit, H&M också ju. Nae, nu får jag ringa pappa och kolla ifall han kan skjutsa dit mig så får jag ta bussen hem sen eller om han hämtar mig.
Gud, vad ensam jag blir idag. Vad mysigt =) Älskar att vara ensam i dessa tider för då går man bara runt och har repeat-tankar om F&F, alltså att tankarna går på repeat, man tänker om hela resan från början till slut om och om igen.

Nu blir det duschen och sedan får vi se vad som händer! Keep in touch, skrivs senare =)
pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0