Min dag i bilder .. nästan


Mitt hår. Okej, jag var skitonöjd med mitt hår i morse. Blött och jobbigt. Det torkade i vinden på väg till stan på cykeln och nu är det ett stort, blondt ruffs. I like it.

Sedan åt jag mat. Och drack päronsaft. Dricker aldrig sån skit. Men jag var ju tvungen att dricka upp den. Vi hade en, och den gjorde det onödigt trångt i kylskåpet.

Idag har jag på mig min t-shirt från H&M för 50 spänn med gitarrer på. Mmmm, gitarrer. I like!

Fikat och gått runt med Lindis i stan i 2 timmar, ätit, datorn, och väntar på Ida att hon ska ringa.
Min onsdag det. =)

Kommentarer
Postat av: evelina

låter som en bra dag :)

2008-08-06 @ 18:12:05
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: ja men visst, man måste bara lyssna på någonting, fick sitta med ipoden i öronen ;P tur att det börja funka

2008-08-06 @ 19:08:29
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0