Perfect


Hur kul är det att vara perfekt? Jo, ganska kul ändå. Suttit och fixat lite med denna bild på 1 minut, blekt mina tänder onaturligt vita, tagit bort lite finnar, satt in mig i en film och bara låtit mitt nya perfekta Hollywood-jag visas för världen.
Men hur kul är det då, jag vill nog inte vara så jävla plastig och perfekt. Det blir ju lite roligare kanske, men nej, det blir ju bara tråkigt. Helt jävla trökigt. Eller jag vet inte. Jo, men det blir det.
Att inte vara perfekt är perfekt, typ.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Guud, vad jag älskar din header! Helt underbar :D Galet snyggt rum du har!

Ha en bra kväll :)

2008-08-06 @ 21:17:43
URL: http://phiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0