Söndag, som visar sig vara allt annat är schleten

Okej, jag hatar söndagar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Konstigt nog så regnar det alltid på söndagar, eller är något tråkigt, grått väder och man är alltid så deprimerad för att helgen är slut och man ska börja skolan på måndagen. Usch, detta har jag säkert skrivit hundra gånger förut, men det stämmer ju. Fasiken.

Men nuuuu! =) Nu är det inte så tråkigt att befinna sig på en söndag. Om någon timme ska jag iväg till Idas stuga. Okej, skittrökigt väder men det kan ju inte trycka ner JULLIIIZZZZ och IDDIIIZZZZ (som vi kallade oss själva i 4an)! Vi ska myyyysa, om så bara för en natt. Kommer hem imorgon, så det är inte så länge.

Nu är Joss hemkommen, och imorn ska jag mysa med den kvinnan hoppas jag! Oooh, vad jag har längtat efter dig <3

Nu ses vi i morgon då så får jag skynda mig upp och duscha och packa på 1 timme. Ska vi se hur det kommer gå =)

Puss & kram, see you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0