Söndagsschlet, surprised?

Hej hopp
Igår la jag mig halv 2 så idag sov jag verkligen ut till 12. Sedan har jag haft lite morgonmys med godis & F&F i sängen tills nu. Nu har jag lite kvalitetstid med datorn. Sedan måste jag fixa lås och kollegieblock till skolan imorgon. Får ringa Ida också. Får nog cykla med henne i möra. Men lite pinsamt att komma till salen själv bara. Jag vet ju inte vart salarna ligger än.

Jag går Media, Ida går Samhäll =)

Sedan är det väl inget annat som är planerat idag. Ska väl typ köpa lås och äta mat. Haha. Kolla F&F. Söööööva tidigt så att man är utvilad imorgon. Nu får jag gå upp ännu tidigare till skolan och ingen sövmöra alls. Går till 2 på måndagar, 4 på tis ons och torsdagar och 3 på fredagar. Fuck.

Nu har väl jag skrivit på det här inlägget från och till i typ 40 minuter! Jo men det har jag ju! Nu ska det publiceras =)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0