Sötaste jag sett


Jag vet inte riktigt vad som hände när jag såg denna bilden men så fort jag tittar på den pirrar det till i min mage. Åh, herregud vad söta dom är här. Det är när dom spelade in På Spåret nu i veckan. Dom ler och är så glada. Här är anledningarna till att jag älskar bilden:
* För en gångs skull är Filip längre än Fredrik på bilden och det ser så sött ut. Filip ler belåtet och Fredrik är hans lilla pojk som skrattar.
* Jag låtsas att dom tänker på mig och skrattar och är lyckliga för att dom har världens största fan.
* Filip håller händerna på Fredrik. Kärlek ♥
* Det är nånting i deras blickar som får dom att se alldeles lyckliga ut.

Så underbart, 9 september börjar Vem kan slå Filip & Fredrik? och 22 oktober börjar Boston Tea Party. Sedan ska dom ju vara med och prata för Sverige i amerikanska valet, och sedan På Spåret. Jag lovar, jag tröttnar aldrig, älsklingar ♥

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0