B.L.O.N.D


Färga håret!
Hade jag varit en väääldigt stor Elin Kling-fantast hade jag skrivit ''Cravings!'' nu men sån är jag inte så jag skriver bara att jag ska färga nån dag framöver. Jag blev så JÄVLA förtjust i hennes hårfärg och jag blir så himla missnöjd varenda gång jag färgat håret och det knappt SYNS. Katti gör lite slingor på mig bara för att håret inte ska slitas så mycket- men jag vill ha blondt, blondt, blondt. Så här snygg som Elin, thänX. Måste nog även toppa det och när frisören gör det blir det fan 1 dm eller nåt. Jaja, får la bli lite kort då, eller inte kort, men kort för att vara mig.
Ja, annars då? Kollaget med de fina orden var väl inte så JÄVLA snyggt men man gjorde ju alltid så förr med kompisars namn och så. Oftast blev det så här med mitt namn:
Jättesnäll
Underbar
Listig
Inte dum
Alltid snäll
Och nej, jag skrev inte det här för att vara snäll eller käck mot mig själv, utan jag skrev bara så det brukade vara. Listig var ett jävla ord man inte fattade vad det var, men man skrev det ändå för det var ''ett bra ord'' sa alla vuxna.
Jaja.
Blondt och hår var temat. Pappa sa att dom skulle beställa tid på måndag, men det skjuts la alltid oppppp.
Men jaja. Jag får ta tag i't så att mitt fula, slitna hår inte blir ännu badigare.
Nu är jag sugen på nåt gött men har inget hemma. Funderar på att åka och köpa en påse chips på Jätt1 innan det stänger kl 10.
Jo, det får nog bli så.
Så jag har något gött till Britney Spears-dokumentären 22.35. Ni missar la icket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0