Dansidansdans


Jag & Sören, som är sjuk nu.

HAJ!
Nu är jag hemma. Sitter och skriver på mitt och Fridas arbete i samhällen, skriver en novell om en tjej som blir våldtagen. Ska ta in fakta i det sen och så. Bröt, bröt.
Skolan gick chill, gjorde engelskarecension på engelskan om Amy Winehouse bok. Kändes inte så jätteseriöst då alla gick efter typ en halvtimme och kanske skrev en sida. Jag skrev typ 6 sidor, men jag skriver ju så jääävla stort så det blir la lika mycket som de andra ändå. Haha.
Efter skolan hämtade mamma mig och jag åkte till dansen. Tränade lite och sedan halv 6 var första uppvisningen. Gick inte så bra. Lampor på, musik, vi shakade och hade kul, men lite jobbiga smågrejer gick fel. Linda fluffy tappade sitt ena örhänge som klirrade i golvet, musiken hackade vid ett tillfälle så det blev konstigt i slutet så när vi skulle stanna när han sjunger ''STOP!'' så blev det fel så det blev inget ''STOP!''. Så Sandra, läraren, faidade ner musiken så det blev lite bad. Men men, andra uppvisningen, halv 7, gick bättre. Så satt allt :D

Gött gött. Jag och Linda ska följa med och kolla på Agumms dans på Medborgarskolan efter lovet när den börjar igen. Agumm går i Street/Funk nångonting, fredagar halv 5 till 6. Vore sjukt kul och börja. Kanske börjar där, blir rätt mycket då med dans 6 ggr i veckan och skolan, men vill man så kan man! Bad att det är på fredagar bara, men men, har man något att göra då i alla fall :D

Nu ska jag skriva lite till på våldtäktsarbetet, och lite på FF-arbetet i engelskan, sedan ska jag och pappa titta på Kurtans julkalender =)  Hoho.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0