God morgon, Julia 10.32

Är jag wierd i huvudet eller vad?
Okej, jag är hemma just nu.
Jag ska vara ärlig här i bloggen.
Jag vaknade 10 minuter innan vi började första lektionen, för av någon jävla anledning var min mobil avstängd när jag vaknade. Jag blev stressad och satte mig upp i sängen, tänkte ''Vad fan, komma försent till första lektionen är väl inte så farligt, men jo, första lektionen idag innebär stort matteprov!'' Dessutom så var jag förkyld, ont i halsen, hostade och la mig ner igen. Efter diverse telefonsamtal och sms från klassen & Jossan bestämde jag mig för att komma till lektionerna efter lunch för jag måste göra klart en grej i Grafen.

Jag kan ju bara säga att jag var hos tandläkaren imorse, eller hur? Dessutom hade vi ingen närvaro på matteprovet-lektionen och en annan lärare dessutom, så äh, nu är jag uppe och har ätit frukost och ska träffa Joss i skolan om en halvtimme för lunch. Media börjar klockan 12.

I better put my clothes and make up on.

Efter skolan blir det pluggpluggplugg och fika med Jossan. Jag måste klara detta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0