I wish i could say no regrets

Jag är helt uppe i Laleh. Varför? Hon släpper ju skiva snaaaart! 21 januari! Då går vi i skolan, men då ska jag åka på lunchen och köpa skivan på Trestad. Fråga ifall man kan få en planch också, nya skivan är så fin.. Me and Simon ..

My tears dry on their own, sjunger dock Amy nu. Fast nu sjunger hon You know i'm no good.

Idag är det juldagen och jag och Joss gjorde våran årliga tradition att spela monopol på mitt golv. Åkte till Jätten först och köpte glass och gjorde fruktsallad hemma, och kollade lite Björn på dvd, den mannen. ''Jag är lite yr. Yr, Robert. Robert, jag är yr. Jag är yr, Robert.''  Haho.

Ikväll nalkas det som sagt bio & fiking hos Charlotte! Skall hämta upp Samantha först bara, så åker vi dit sen, där även Carrie är. Mys!

God natt, but we're best friends, right?

Kommentarer
Postat av: melan

svar: åh vad fint (: yeah! no drinking. håhå :) god fortsättning föresten

2008-12-25 @ 18:59:06
URL: http://melblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi. charlotte! är i farten.



ha en go dag idag :) PUSS

2008-12-26 @ 10:58:22
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0