lalehlalehlaleh


Lalehs nya låt Bjuröklubb (eller på skivan heter den Blå val)!
Den är väldigt fin, och shit vad vacker hon ÄR.
Här är låtarna på nya skivan Me and Simon:

1. Simon says
2. Big city love
3. Roses
4. Nation
5 Mysteries
6. Go Go
7. The End
8. Farda
9. Blå val
10. Älskling
11. Svalorna
12. Snö

Tror ni detta blir bra eller?
Jag tror det bli svinbra ärligt talat.
Engelskt i början, fint, coolt, lite reggae/pop, lite lugnt, ''Go Go'' är nog en låt i stil med ''Step on You'' på Prinsessor-skivan kan jag tänka mig, eller så är det en lugn ballad om att någon ska ''go go'', haha.
Sedan kommer det svenska och allt är nog ganska lugnt tror jag. Ingenting i stil med ''Storebror'' eller ''Bostadsansökan'' tror jag. Det låter inte så på titlarna i alla fall. Men sånt kan man ju aldrig veta.

Nu har släkten gått hem och om 45 minuter ska man iväg till nästa släkt- snäppet hetsigare. Det är nog på den sidan jag fått min hetsighet ifrån. Pappas släkt. Det blir mer mat, och klappar, och tomte, och barn och tjöt.
Det jag fått än så länge är:

Jacka
Hörlurar
Strumpor
Mascara
Pengar + choklad (av mormor)
Strumpbyxor
Sport-bh


Nu ska jag lyssna lite mer på Laleh, pudra näsan snart, spraya lite glitterspray i håret och stega iväg i min nya jacka till farmor & farfar!
PUUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0