Like a rolling stöööuuun


Min nya t-shirt. Eller min och Sörens. Vi köpte två tröjor igår tillsammans, en vecka var. Fast den här är mest min.

Tisdag tisdag tisdag!
Idag ska jag iväg och dansa vid 1, hoppas hoppas HOPPAS vi får tillgång till balettsalen- jag ber till GUD om det är vad som krävs. Om en halvtimme ungefär måste jag ringa till Fairlane också och beställa tid till min piercing. Usch, vad det låter töntigt och verkligen inte my style att säga ''piercing'' men det är väl inte riktigt piercing om det är i örat? Jo, det är det, men skitsam. I feel it's kind of hot, men det kommer göra svinigt ont bara. Well, well, resultatet blir nog bra hoppas jag. Men det är ju skräll om jag får infektion eller någonting bara för att jag alltid råkar illa ut, men det får vi INTE hoppas. Usch, aj aj aj. Icke frackt, icke frack.
Anyway, nu ska jag upp och ta på mig danskläderna, smsa Idd och ringa Fairlane. Just det, det var det som stod på schemat. HuHO.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0