Lördag

Idag är det lördag då. Det är så typiskt lov att aldrig bry sig om vilka dagar det är. Alla mina vänner är borta idag. Sören och compani är i GBG och jag ville så gärna följa med, men dom tog 9-tåget (= too early for me) och det är säkert sjukt mycket folk där idag. Ingen lust att trängas. Nu lutar det kanske mot GBG på måndag istället med fluffet Lindis. Smsade Johanna nyss och byxorna på Monki och Cheap Monay-byxor kostar nu 200 kr (!!!!!). Snacka om cheap! Måste inhandlas, jag är i stort behov av nya byxor. Samtidigt förfäras jag mer och mer över nyår vad jag ska göra, men jag har bestämt mig för att det är inte hela världen. Jag ska vara med och äta först med alla familjer i alla fall, sedan får jag väl se vem jag hänkar på. Ujuj, ångest. Nej, så får jag inte tänka.
Har legat hela morgonen (ja, tills nu) och kollat FF, ätit After Eight och letat igenom gamla VeckoRevyn för att hitta några FF-bilder/artiklar. Hittade en liten om Fredrik. Fick lite inspiration också och ska nog fortsätta på min artikel jag började på igår. ''Hitta din egna stil'' heter den och det finns fantastiskt fina bilder här som jag använder titt som tätt. Bilden här ovan är därifrån. Får väl tacka Johannie för det var hon som visade mig den sidan. Och det är lite kul, för nu använder hela klassen den sidan för att hämta bilder till sina loggor och broschyrer i Grafen. Men bilderna är otroligt fina- sjukt fina. Ujujuj.
Nepp, nu har redan halva dagen gått och det är väl lika bra att fortsätta i samma takt. Pappa skulle visst laga mat ikväll, och sedan blir det väl Körslaget. Hahaha. Det är verkligen ett skitprogram. Dom snor lite från Idol med att ha audition till sin kör, sedan ska programmet glänsa genom att ha ''stjärnor'' eller ''kändisar'' som leder sin kör som säger ''Det är så FANTASTISKT att leda en kör, vi har så ROLIGT tillsammans, jag är så NÖJD med ALLIHOPA verkligen!!!''.Också har dom självklart en blogg på Körslaget-sidan på tv4.se. Lite överskattat? Jo, tack. Me NOT like, men det är ju underhållning i alla fall i lägsta grad en lördagskväll så man får väl titta för att roa sig lite grann i alla fall.
Nu ska jag fortsätta på min FANTASTISKA artikel som jag är så NÖJD med, och jag har så ROLIGT när jag gör den. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0