Maybe one day


NIF-fest, me and Fill.

Nyslingad och nyklippt. Noejd.

Nu ska jag snart sova- kanske kanske.

Vi kan mata ankor, elefanter och giraffer
Vi kan åka hem och låsa alla dörrar
vi kan åka ut och bygga egna öar
vi kan åka hem och drömma alla drömmar
vi kan åka hem och lämna porten öppen
utifall vi vill springa ut i sömnen
vi kan somna in i likgiltighetens dofter
eller spilla blod i någon revulotion
vi kan vakna upp till verklighetens monster
eller dränka dom i någon religion
Vi kan göra vad du vill
jag vill bara vara bredvid


Laleh in my heart. ♥

21 januari kommer skivan!

But i like it like it, but i like it love it
but i like it, like it
tell me
do you like me?


Innan jag somnar ska jag läsa SOLO. Imorn ska jag sova ändå tills kvällen då jag ska bort och äta lasagne hos familjen Johansson. A long time ago, fellows!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0