Nu lägger jag ut den här bilden även fast han inte vill det


Idag har jag vart med Basti jävel och Karin. Vi gick först runt och letade fik och sedan tog vi tillslut Strandgatan efter X antal stängda/fulla fik. Det blev en trevligt stund. Sen gick jag och Basti till bussen och jag for hem. OKEJ, TÄNKER NI! LIKE I CARE! Men skitsam, jag skriver detta för att läsa det om några år och kolla vad gjort :D
Hoho.
Sedan kom jag hem, själv hemma, skrev ner och lärde mig koreografin till Single Ladies, för jag och Idd ska eventuellt dansa i balettsalen imorn om det funkar med våra kort. Får se. Innan det ska vi till NIF och fixa med våra pengar. Om vi inte dansar ska jag till Överby med Basti, whom i've talked just talked to lately in about one hour on the phone, och kolla mellandagsrean. Får kanske mitt barnbidrag imorn?
Hahaha, jag skrattar. I nästa inlägg ska ni få se världens skönaste snubbe.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0