Slut på denna afton

Jahapp, så var det över. Julafton är faktiskt inte så kul längre. Jag fick inget speciellt i julklapp (det jag skrev + tröja, klänning, Björn Gustafsson-dvd, väckarklocka (????), maten är inte så jävla go som alla säger och dagen är ju över innan man ens hunnit gäspa typ.

Gud vad jag är negativ. Men fan. Nu ska jag ta mina nya stora hörlurar (TACK bror! <3) och deprimera mig in i dom med lite musik och somna sedan.

Imorn är det juldagen och då blir det väl att ligga och slappa hela dagen lång tills kvällen då det nalkas fika & bio med SATC-babes. Ska se Twilight som alla snackar om- får väl se om jag blir lika besatt som Kenza och alla andra bloggerskor! Get a life .. Najjjj jej sköjjjjja :D

Det blir nog provning av kläder först och lite BG-dvd, SEDAN deprimera mig med musik. Förresten, jag måste börja skriva låtar igen asså. Fan, jag var ju grym på det för ett tag sedan. Rotade bland mina gamla skrivböcker igår och hittade fulla böcker (!!!) med seriösa låtar, och jag kunde sjunga alla- text & melodi och everything! Jag har några på dator här också. Ska kolla. Nej, jag hade inga bra. Men jag kommer ihåg en tid när jag var deprimerad över horminstiden i 7an, 8an. Haha, akta seriösa Jull:

Finnar, linser, stora fötter
jag vet vem jag är, men var är mina rötter?
Jag förstår mig själv, men inte mitt sätt
Jag tror jag är vanlig, men ett fel har skett ..
Felet är jag


Hahaha. Shit asså! Sedan har jag ritat bilder och skrivit om det, tex om en gammal tant:

Mormor ger bullar och häller upp saften
ger till barnbarnen, som tror att det ska stärka kraften
Men enligt mormors gamla visdomslag
ska man ge till varenda litet barn


Nej, men något sånt har jag också skrivit. Det var väl innan jag hade upptäckt fascinationen med datorn som jag satt på rummet efter skolan och skrev. Och gjorde ackord på gitarren. Och sjöng för Ida när hon kom hem.

Fan, jag får nog börja med detta igen. Tycker ni inte det? Frontfigur som jag är och allt. Det är kirrat som snuset, om det nu låg något i det.

Nepp, nu blir det aktivation (ett ord?) med julklapparna man fick.
GOD JUL, om 32 minuter är det juldagen.

Kommentarer
Postat av: satc!

naw:) du är så himla go hörrdu;) PUSS på det!

2008-12-25 @ 11:38:32
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0