Tisdag kväller

Kolla going bilden på mig och Emelie. Jag och Emelie, jag och Samantha. Emelie är min raring i skolan. Vimsemaja som ofta säger ''Jag FÖRSTÅR inte'' till mycket, och det är så rart. Idag på spanskan ''Asså, Thorulf, jag FÖRSTÅR inte''. Raring numero uno är hon. Så ibland åker vi buss tillsammans, jag och Emelie, på morgonen och jag är så trött och kall och fryser och har inga vantar. Och imorse hade Emelie två vantar så lånade hon ut en till mig också fick jag ena för att värma och stoppa båda händerna i. Men jag hade så stora händer så båda fick inte plats. Men Emelies söta små händer fick plats. Ja, det fick dom. För Emelie är en sådan söt liten varelse. Som Sören själv säger ''Asså Emelie förstår inte egentligen hur söt hon är!''. Och nej, det gör du fan inte räkan! Du är svensöt. Fatta det. =)
  Oj, nu handlade detta om Emelie. Men det gör inget, det kan det få göra. Men det är tisdag och dagen har gått relativt fort. Jocke är sjuk och jag saknar honom. Lisen är sjuk och jag saknr henne med. Halva klassen är typ sjuk och det är tråkigt. Men inte mina SATC-tjejer och inte Basti. Det är bra. I need you.
Åh, inte prata för mycket blaja nu. Jag har vart och fikat på dansen nu, innan det fika med Joss och clementinkastning på dörr. I'm nuts. Innan det skola, hemcykling med frysta händer typ. Nu dusch, sedan säng. Bums i säng. Pusselipusskyss.

Kommentarer
Postat av: bark här ;)

nu FÖRSTÅR jag inte... du är bra ! och vi sex and the city gänget slår allt :D:D <3

2008-12-13 @ 23:30:31
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0