Torsdag vid datorn

Klockorna kommer med kloka förslag
dom menar man måste, men nej
Trots att det borde vara onsdag idag
är det söndag i sängen hos mig


Okej, jag önskar att det vore så där, och jag sitter och lyssnar på Bo Kaspers som sjunger detta nu och är så trött. Men det är torsdag och stressig helg framför mig. Skolan gick ändå bra. Kul på gympan då jag hjälpte Helena att göra handvolt, sedan gjorde vi lite i ringarna, spelade badminton och sist avslutade klassen med att hissa upp mig i ringarna högst upp = jag skrikandes på grund av min höjdrädsla. Iih.

Nu är jag hemma och ska åka iväg till dansen först, sedan ska jag och Ida iväg till Spikön och sälja skivor. Ska sitta där hela kvällen så mina linser kommer torka!, så jag får ta med mig glajjorna :D

Nu ska jag stänga ner här och sticka iväg.
Puss så länguuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0