00.14


Tjooo!
00.14 är klockan nu, och det är den nog inte när jag publicerar inlägget. SKITSAM, jag ska berätta om min dag.
Jossan kom till mig vid 3-tiden igen, vi kollade klart på Eva & Adam och sedan åkte vi till hennes klippning och hon klippte typ 1 dm av håret. Nice. Vi cyklade ner till stan, åt på Max, träffade sedan Linda, Jennifer och Eylisar och gick med dom och snackade lite, sedan träffade vi Oscar och Jim och sedan mötte vi Simon, Pettsson och Sandris. Sedan åkte jag, Joss, Pettsson, Simon & Sandris hem till mig och åt lite chips och satte på en film som ingen såg på typ. Sedan åkte Pettsson hem vid halv 11 för han skulle ta någon spruta, sedan gick Joss hem pga trötthet och nyss gick Simon och Sandra hem. Det var pretty much it. Fallens Dagar då och idag var det inget roligt alls nere på stan. Imorn är det tydligen något disco i Älvhögsborg som Simon och Sandra ska gå på och dom tvingar att dra med mig och jag vet inte om jag får med Joss dit men det får jag nog. Det är ju inte baaara dans och sådant. Får se på den saken. Simon säger i alla fall att han ska tvinga mig. Ha. Ha. Ha. Får vi väl se hur det kommer gå.
Nu ska jag nog upp och lägga mig i min goa säng och kolla på Filip & Fredrik. Nu är jag så där nördig igen att jag lyssnar igenom audio commentary på High Chaparall. Och hör på den här då; nu lyssnar jag när Filip/Fredrik sitter med typ klipparen Ola eller inslagsproducenten Henrik Bastin. Förut lyssnade jag bara på när Filip OCH Fredrik satt men icke nu. Jag tar vara på varje grej dom säger. Ni vet, säger Filip att han har en hund eller något så sitter jag och tänker på det i en vecka hur han matar den, gosar med den och rastar den och skit. Inget intressant för er så jag tror jag slutar här. Kiss and good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0