Allsång på Skansen

Nu börjar Allsång på Skansen snart. Satt och kollade på Ett herrans liv egentligen men läste på Katrin Schulmans blogg nu att hon sitter i publiken och det får man ju inte missa om hon gör något roligt in i kameran. Älskar den kvinnan. Så nu ska jag nog göra mig lite kaffe .. nej men vad skrev jag! KAFFE? Iskaffe, nej, jag har druckit två koppar idag. Får sluta med det. Det kommer göra mina tänder gula. Jag menar att jag ska göra mig lite mackor och sätta mig och hoppas på att Katrin ploppar upp i rutan. För idag är det bara tråkmånsar som BWO och några andra tråkiga personer där. Men vem vet, jag kanske blir positivt överraskad. Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0