Alone again .. naturally

Den låten ploppade upp i min hjärna precis. Gamle låten med Gilbert O'Sullivan. Han tycker jag är riktigt bra. Nu är jag hemma i alla fall. Har vart på Gardis idag med mamma och pappa. Var inget speciellt. Badade med en gång, sedan låg jag mest och solade och lyssnade i min ipod. Funderar på att åka ner till stan sedan kanske. Ska kolla på lite t-shirtar och dylikt =) Får se på detta. Först är det mat och nu ska jag hoppa in i Filip & Fredrik-bubblan igen. Var ju ute ur den bubblan när vi var i stugan, nu ska jag börja se programmen och läsa om dom och allting. Börjar med klipp från youtube. Och du som undrade (P) när ska jag träffa de, så är det den 17-19 augusti vi ska åka ner till Stockholm och sitta i publiken. Min pappa spelar i husbandet och jag har lyckan att få träffa dom. Jag är världens lycligaste =)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0