And off i go

Babes!
Är ni pigga denna förmiddag eller? Mamma och Pappa har hållt på hela morgonen med att packa och stressa och ropa ''Vakna nu Juliaaaa!'' till mig. Men jag gick upp för någon halvtimme sedan. Packade ner lite kläder jag tyckte om, tog fram musikdvder, Filip & Fredrik-dvder och Hey Baberiba-dvder. Också ska jag packa ner smink och hud-grejer och sådant i min neccessär. Nu håller jag på att ladda ipoden samtidigt som jag försöker få i mig lite frukost. Solen skiner ju lite idag i alla fall så nu blir det solning på hög nivå när vi kommer till stugan. Det brukar ju alltid vara finare väder på kusten. Pappa vill väl bara också. Yeah yeah. Får väl se hur det blir med det.

Jag har verkligen inte aning om vad som kommer hända. Tisdag kväll kommer i alla fall faster Anna med kille och sover till torsdag eller någon, sedan Ida på onsdag as we promised, och Kalle och Magda någon dag. Sedan har jag sagt till alla mina vänner ''Kom uuuut!'' men det blir väl lite flummigt som vanligt. Nu ropar mam och pap på mig för 46509e gången.

Kommer hem på söndag. See you then. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0